Tulpaner



Försöker att alltid har någon slags av blommor på köksbordet. Just nu så har jag vita tulpaner där. Det påminner mig om att snart så är det vår och man kan gå ut och plocka blommor i trädgården eller i dikeskanten. Härligt ;)




Imorse när jag var ute med hunden så var det så skönt ute. Det blir nog en fin dag idag. Det var bara -3°. Medan jag sitter här och skriver så tittar solen fram och det blir nog en riktigt lång promenad med Rossi idag.

Innan jag gör det så ska jag och mannen i huset fortsätta att riva tapeter på vårat lilla projekt.

Var rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: Juria

Bara -3? Det är ju lite kallt x'D

2012-02-11 @ 12:55:28
URL: http://juriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0