Överraskning


Jag trodde inte att jag skulle få något på Alla ♥ Dag



Men han överraskade mig med dessa helt underbara cremé färgade rosor, doftar alldeles underbart ♥.
Vi brukar ge bara barnen något litet. Han är en överraskens man.
Ett år när vi skulle fira bröllopsdag (det var nog förra året om jag minns rätt). Så glömde han bort den alldeles. Han brukar alltid komma med rosor då till mig men inte då. Jag påminde honom om det dagen efter- han såg alldeles snopen ut hihihi.



Men det gör inte så mycket att han glömde bort det för han kommer med små presenter då och då :)).
Jag älskar honom precis som han är ♥.

Förlåt att bilderna är så mörka, tog dessa kort sent i går kväll.

Här snöar det så det blir till att skotta idag.
Ha nu en skön dag vad ni nu än hittar på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0