Förvaring- är det ont om!



Här hemma är det ont om förvaring så man får hitta på alla slags lösningar. De här två resväskorna har jag fått av min Mormor som hade så mycket fint, i hennes källare kunde man hitta ALLT. Hon visste inte vad hon skulle ha det till så det var bara att ta, tyckte det mesta var skräp för henne- jaaa men inte för mig. :))



I resväskorna så ligger de här tidningarna. Och det är verkligen fullt! Så nu får några ligga ovanpå(tills jag har hittat en resväska till. Men det gör inte så mycket för det tycker jag ser lite "hemma"ut (om ni förstår vad jag menar) ;). Har nu helg städat så gott det går för vi håller på och renoverar i ett av våra rum, fast man försöker att hålla efter så är det ändå smutsigt- tycker jag. Men av det projektet får ni se en annan gång.

Ska nu ut och ta en prommis med våran vovve.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0