Fönster



Gillar detta gamla fönster. Visste först inte vad jag skulle ha det någonstans??
Men det var bara ett kärt besvär. Först stod det ute på yttertrappan men sen vart det så kallt och blåste mycket då vågade jag inte ha kvar det där i fall det skulle gå sönder.



Fönstret fick komma in och upp på väggen i vardagsrummet. Vart faktiskt väldigt bra. Det vart lite spets på (är svag för spetsar). :)

Det som är bakom är en fondtapet som jag gillar skarpt och de andra väggarna är vita. Det blir sådan härlig färg i rummet. Har kuddar, filtar som stämmer överens med tapeten. Men soffan är vit och sedan har jag 2 vita fåtöljer med soffbord.

Ni ska få se rummet en annan gång.

Imorgon är det allas hjärta dag. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0