???????



Jag förstår inte var min hedder har tagit vägen??? Den har bara försvunnit helt plötsligt. Jag får nog ta och leta efter den. Mina barn och mannen förstår inte heller vart den är. Jag ringde min bror i går som är en data hacker han skulle kolla på det -sa han.



Jag kanske får göra en ny hedder?? Vem vet. Det är bara en prick där hedder ska vara och det är ju inte så snyggt :(.



Igår hann jag inte med att blogga det var fullt upp att göra här hemma, nämligen att städa och städa. Det har blivit så mycket slipdamm överallt. Nu ska "bara" tapeten upp på väggarna och "lite" målning kvar.



Vi hann även med ett loppis igår. Vi (jag och mellersta dottern, som också tycker om att gå på loppis). Vi gjorde lite fynd, hittade bl.a tre stycken vita köksstolar. Ska visa er mer av fynden en annan gång. Sen vart det ju melodi festivalen på tv. Vart lite irriterad att Ragnelid gick vidare och inte Mattias. Ska sluta att titta på melodi festivalen, kan inte vara så bra att bli arg varje gång man tittar på det hihihi.



Har äntligen fått tag i den här fina visp skålen har letat länge efter en sådan. Har tyckt att de har varit lite för dyra att köpa men hittade den här fina till ett bra pris i veckan i mataffären och den är i plast men det gör inte så mycket den blir lite lättare att jobba med istället. Så jag och "lill" tjejen tog och gjorde lite muffins en dag här i veckan. Det vart riktigt goda mums :). 

Det vart lite mycket skrivet idag, jag hade så mycket att berätta :)).

Nu ska jag ta och leta efer min hedder. Må så gott i snö ovädret hihihi.

P.s Jag hade en hedder men en liten sådan, får se vad jag kan göra åt det.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0