Änglar



Änglar, jag älskar änglar av alla de slag. De kan vara små, stora, knubbiga i alla olika former. Jag tittar ofta på deras ansiktsuttryck. Det finns ju änglar som inte är fina i ansikterna- tycker jag. Hemma har jag flera stycken och de är lite utplacerade både här och där. Ibland tröttnar jag på dem och vill bara ta bort dem (gör det ett tag sen kommer de fram igen hi hi hi). Men dessa två har jag inte tröttnat på de ligger på vårat höga vita skåp.


Det finns ju änglar runt om oss också (tror jag). Min Pappa som har gått bort, är nu en ängel (barnens Morfar) och även min Mormor (barnens gammelmormor). Jag tror att de finns runt om oss/vakar över oss. Eller vad tror ni??

Nu har jag blivit djup. Nu ska ni få se en annan....





Ängel, är han inte för söt. Köpte den strax innan jul, kunde helt inte motstå den. Den står nu framme hela tiden. Blir så glad :)) av den där han sitter. Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0