Alla Hjärtans Dag



Idag är det alla Hjärtans dag men det vet ni nog om hihihi.♥



Här hemma brukar vi fira det lite granna. Jag brukar ge något litet till barnen som de behöver.
Bara för att jag tycker det är roligt.



De här är två hjärtan som jag har köpt på blomsteraffären. Tycker så mycket om hjärtan (och de är ju rosa också)- me like. De är till alla er som läser min blogg ♥. Jag tycker att det är så roligt att jag har en egen blogg efter att jag har läst alla era bliggar i flera år. Längtar till bloggen varje dag och funderar vad jag ska göra för inlägg och vad jag ska skriva om, kul kul.

Kom gärna med lite tips, tas tacksamt emot. :)

Ha nu en bra Alla Hjärtans Dag ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0